Aankomstdag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu Aankomstdag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu

Aankomstdag

Door: Kim Kroekenstoel en Janine Slots

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Bini, :)

Gistermorgen om 10.00 uur vlogen we van Amsterdam naar Curaçao. We hebben een goede vlucht gehad! De reis ging erg snel.
Bij aankomst op Hato was het erg warm, 32 graden! We werden opgehaald door onze auto autoverhuurder.
We hebben een mooie en luxe golf, haha een echte studentenauto. De koelvloeistof wordt gewoon bijgevuld met water haha.
Vanaf het kantoor moesten we zelf naar onze studentenhuis rijden. Een grote zoektocht was dat haha! De wegen zijn hier erg slecht, iedereen heeft voorrang en niemand geeft de richting uit haha. De hellingproef hebben we goed kunnen oefenen en goed kunnen horen. Af en toe reden we achteruit in plaats van de bult op.

Aangekomen bij ons Studentenhuis moesten we wel even wennen. Het is echt een studentenhuis, kleine kamers, matras gewoon op een houtenplank... maar verder prima hoor! We hebben onze kamers direct verbouwd. We slapen nu op één kamer en de andere kamer gebruiken we als woonkamer. Dat is wel iets gezelliger.

Gisteravond nog even op een terras iets gedronken. We zitten rustig zegt Janine 'Aaaah kijk een lief klein aapje'. Wij kijken.....
Het was gewoon een dikke rat, heel eng! :O

Vandaag gaan we Curaçao even verkennen met onze mooie auto. We gaan naar Punda en naar Mambo Beach. Nog even genieten van ons weekend.

Aankomende maandag beginnen we op Kinderdagverblijf Bambino! :-)

Veel liefs en een dikke knuffel van Janine en Kim

• 05 September 2014 - 14:43

Wies:

Hoi Janine en Kim, fijn dat jullie zo'n goede reis hebben gehad. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen.

• 05 September 2014 - 15:38

Sanne En Remco:

Hai dames!!!!

Wat een begin van jullie avontuur haha.
    En wat een gave auto. Die mag eerst wel eens door een wasstraat ;).
    Vandaag maar eens de mooie dingen bekijken daar! Jullie villa gaan jullie vast zelf gezellig maken.

Wij zijn nu al jaloers (niet op 't huis maar wel op het lekkere weer haha). Groetjes vanuit nederland. Wij wensen jullie alvast heel veel succes op jullie eerste dag bij bambino.

Een fijn weekend. Knuffel en kus van ons!

• 05 September 2014 - 16:31

Louise:

Hoi Kim en janine

Leuk verslag neem aan dat jullie heel creatief zijn zodat het een fantastisch verblijf gaat worden.

• 05 September 2014 - 17:53

Nadieh Ell Har:

Hai (hoi) Janine Kim,

mooi dat jullie goed zijn aangekomen en een gezellige reis hebben gehad de auto heeft alle ingrediënten voor spannende avonturen.
    we volgen het op de voet. ook de verbouwing van de kamer hadden jullie snel geregeld nu de rest nog.

maak er een mooie gezellige tijd van.

gr van Thuis

• 14 September 2014 - 13:27

Sietske En Bibi:

Leuk Kim dat je verslag maakt van alles wat je mee maakt!
    Veel plezier en we gaan je volgen!!

Liefs ons

• 16 September 2014 - 10:52