Eerste weken - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu Eerste weken - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu

Eerste weken

Door: Kim Kroekenstoel

Blijf op de hoogte en volg Kim

17 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi Dushi's,

De tijd gaat heel snel hier op Curaçao, ik had bijna geen tijd om een berichtje op deze site te plaatsen. Mijn eerste twee weken op stage zitten er alweer bijna op!

Ik loop stage als assistent manager op Kinderdagverblijf Bambino. Tijdens mijn stage werk ik aan mijn laatste twee project minoren management en innovatie voor de opleiding Pedagogisch Management Kinderopvang.
Elke maandag loop ik stage van 09.00 tot 18.00 uur op de babygroep en de dinsdag van 07.00 tot 16.00 uur op het kantoor. Daarnaast werk ik op woensdag en donderdag aan mijn project minoren op stage. Ik heb het erg naar mijn zin op stage!

Tijdens de kantooruren ben ik bezig met het ontwikkelen van een haalbare innovatie voor Kinderdagverblijf Bambino. Daarnaast neem ik een aantal taken over van de leidinggevende die met zwangerschapsverlof gaat. Het is een leerzame stage plek en een leuke organisatie voor kinderopvang.

's Avonds ga ik vaak lekker ontspannen en sporten in sportschool Body Beach. Vanavond samen met Sharon meegedaan aan de les 'Body Shape'. Na het sporten heerlijk in het buitenbad gezwommen en in de sauna geweest. En..... een heerlijke warme douche! In het studentenhuis kunnen we alleen douchen met koud water. Dus dat stimuleert mij om vaak naar de sportschool te gaan, haha!

In het weekend verschillende strandjes bezocht; Cas Abou, Avila Hotel Beach, Mambo Beach, Saint Tropez en Zanzibar Beach. De stranden zijn super mooi, echt een paradijsje.

Kortom, het is hier erg gezellig en vermaak mij ontzettend goed.

Dikke knuffel en xxx van Kim

  • 17 September 2014 - 10:16

    Chantal Huinink :

    Hey Kim,
    Leuk om te lezen dat je het zó naar je zin hebt! Zowel met je stage maar natuurlijk ook je vrije tijd! Je moet toch minder de stranden bezoeken en meer tijd besteden om ons op de hoogte te houden

  • 17 September 2014 - 10:22

    Chantal Huinink :

    Nou zeg, wordt mijn reactie niet helemaal geplaatst...dan nog maar een keer;
    Ik wil je nog héél veel plezier en succes wensen! Lieve Kim, pas goed op jezelf (en anderen)! Dikke kus van mij

  • 22 September 2014 - 19:31

    Ellen En Joris:

    Hee Kimmie,

    Kijk aan...je vermaakt je daar wel. Voor zo'n verslagje moet je wel ff tijd maken om ons op de hoogte te houden. Son, See en Stage!! Misschien wordt dat wel een nieuw programma ;-) Kim, nog veel plezier en succes!!

  • 23 September 2014 - 12:38

    Joke Schuurman:

    hoi kim,
    Het is maar goed dat je schrijft dat je ook nog stage loopt!
    En die foto's zien er goed uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 12 April 2014
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 16508

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 20 December 2014

Curaçao

Landen bezocht: