Bezoek in Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu Bezoek in Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu

Bezoek in Curaçao

Door: Kim Kroekenstoel

Blijf op de hoogte en volg Kim

08 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia,

Hier weer een berichtje uit het zonnige Curaçao, nog steeds elke dag rond de 32 graden. Afgelopen week waren pap en mam hier op vakantie. Dit was een leuke en gezellige week. Dinsdagavond hebben Janine en ik ze op Hato Airport opgehaald, ze hadden vier uur vertraging. Met een mooi bordje 'Bon Bini fam. Kroekenstoel' hebben we ze opgehaald. Vanuit daar naar hotel Plaza gereden met onze mooie ‘studentenauto’ en in Punda nog lekker op het terras gezeten.

Overdag zijn we naar verschillende strandjes geweest; Papagayo Beach, Mambo Beach, Playa Cas Abau, Saint Tropez enzovoort. ’s Avonds heerlijk wezen uiteten in verschillende restaurantjes; Mundo Bizzarro, Scampie's, Fort Nassau, Hemingway enzovoort.

Vrijdag 3 oktober zijn Janine en ik met de dolfijnen gaan zwemmen bij The Dolphin Academy. Dit was echt super mooi en bijzonder. Het programma duurde 30 minuten en op het laatst mochten we nog snorkelen met de dolfijnen. Het was echt een super leuke middag. Echt een aanrader voor iedereen.

Het was echt een gezellige week, ik heb ze alles kunnen laten zien!
Aankomende donderdag komt Melissa alweer langs en zondag de ouders, het zusje en de vriendin van Janine! Gezellige boel.

Ayo, xx Kim

• 08 Oktober 2014 - 11:14

Mie:

Hey Kim!
    Wat leuk om weer een verhaal te kunnen lezen. Het klinkt geweldig allemaal zeg. En wat een avontuur... zwemmen met dolfijnen. wauw!. Prachtige foto's.
    Je verveelt je in ieder geval niet, haha.
    Veel plezier nog Kimmie!
    Knuf, Mie

• 10 Oktober 2014 - 23:54

Lisa:

Hey kim wat leuk om je avonturen te lezen, klinkt allemaal goed. Ben maar klein beetje jaloers hihi.
    Heel veel plezier samen met melis daar en lekker genieten nog, maar dat gaat vast goed komen ;-)

Liefs Xx Lisa

• 11 Oktober 2014 - 18:55

Oma:

Hallo kim

Nog bedankt voot het mooie kaartje dit vond ik echt heel leuk.
    Fijn dat het zo goed gaat met jou daar.
    Hoe gaat het op jou werk daar?
    Ik wens je nog een leuke tijd daar

Groetjes van oma

• 15 Oktober 2014 - 07:13

San:

jaa ze hebben een fantastische week gehad. gaaf allemaal hoor. het dolfijnen zwemmen hebben wij al op film gezien!

veel plezier deze week! xxx

• 06 November 2014 - 00:17

Maike Beernink:

Hey Kim,

Hoe gaat t daar?
    Wat een super eiland he??
    ik vond het er toendertijd ook geweldig!

Ik wens je nog veel plezier daar en ik zie je misschien nog wel kort voor de kerst bij Ellen in de winkel.
    Het is lekker druk bij Trendy, ik help Ellen nu op dinsdag, zodat hun de winkel op orde kunnen maken voor de kerst!

Doei doei,

tot snel,