Nog 10 dagen.... - Reisverslag uit Groenlo, Nederland van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen.... - Reisverslag uit Groenlo, Nederland van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen....

Door: Kim Kroekenstoel

Blijf op de hoogte en volg Kim

25 Augustus 2014 | Nederland, Groenlo

Hallo Allemaal,

Over precies 10 dagen ga ik naar Curaçao! De laatste 10 dagen zijn ingegaan. Ik ben al begonnen met koffers pakken, hopelijk gaat dit allemaal passen!
Afgelopen zaterdag mijn afscheidsfeestje gevierd, het was super gezellig. Lieve family,vriendinnen, vrienden en collega's bedankt voor alle leuke cadeautjes, super lief. Schatjes zijn jullie.

Ik heb er ontzettend veel zin in! Maandag 8 september is mijn eerste stage dag op Kinderdagverblijf Bambino! www.bambinocuracao.com.

Deze week en volgende week mag ik gelukkig nog werken op 't Belhameltje, afscheid nemen van mijn lieve collega's en alle lieve kinderen.
Ik ga iedereen missen hoor!

Het volgende reis verslag is in Curaçao :-)