Op de helft.... :( - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu Op de helft.... :( - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu

Op de helft.... :(

Door: Kim Kroekenstoel

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon dia Dushi’s,

De tijd gaat veel te snel voorbij hier! Afgelopen weken hadden Janine en ik veel bezoek in Curaçao…De ouders van Janine, Nadieh, Loes en Melissa waren in Curaçao. Met z’n zevenen hebben we veel leuke dingen gedaan in het weekend! Lekker samen eten, cocktails drinken, strandjes bezoeken, geshopt, boottocht naar Klein Curaçao en de Christoffelberg beklommen.

Vrijdag zijn we met de Jonalisa boot naar Klein Curaçao geweest, wat een paradijsje! Super mooi wit strand met vel blauwe zee. We zaten lekker voor aan de boot, de beste (VIP) plaatsen dachten wij. Hahaha door de keiharde golven waren we zeiknat! Onderweg zagen we wel zes dolfijnen, super vet! Aangekomen op Klein Curaçao lekker zonnen, relaxen en een fotoshoot gehouden! In Klein Curaçao kun je mooi snorkelen en schildpadden zien. Helaas, ik heb ze niet gezien…. Ik kreeg steeds water achter mijn duikbril. Tussen de middag heerlijk een bbq op de boot. Het was echt een super leuke dag! Klein Curaçao is echt een aanrader.

Zaterdag om 06.00 uur weer de wekker! Opstaan….. Tijd voor ochtendgymnastiek! We gingen de Christoffelberg beklimmen. Een uur lang klimmen en klauteren in de hitte, maar we hebben het gehaald. Het uitzicht vanaf de berg is super mooi, je kunt heel het eiland zien!

Op stage gaat het nog steeds goed, ik heb het hier echt ontzettend naar mijn zin! Naast het werken ben ik ondertussen nog druk bezig met het afronden van mijn laatste twee project minoren. Helaas vliegt de tijd wel echt te snel voorbij, ik moet nog niet aan de herfst/winter in Nederland denken.

Janine en ik hebben nog veel leuke dingen op de planning staan wat we allemaal nog willen doen. In november gaan we nog met een aantal huisgenoten naar Aruba voor een weekendje, Janine en ik willen ook nog naar Bonaire, Aquasafari, Surfen, nog keer naar Klein Curaçao… en nog veel meer! Ik vermaak mij hier dus prima en wil nog lang niet naar huis!

Liefs uit het zonnige Curaçao (Heerlijk elke dag 32 graden)!

  • 26 Oktober 2014 - 13:41

    Sann:

    oh oh ik lees alleen maar dat je nog lang niet weg wilt. we staan je toch echt op te wachten de 21ste december ;).

    veel succes met je opdrachten nog, stage, etc. verder lekker genieten van t mooie weer daar!!!!

    x ons

  • 09 November 2014 - 19:54

    Maria Levers:

    Dag Kim,

    Hier een dikke knuffel van Tess jou meisje van het Belhameltje in Beltrum; Tess is mijn kleindochter en een echt heerlijk kindje!

    Vanmiddag met jou ouders gesproken op de verjaardag van jou tante Lenie Kroekenstoel.

    Veel plezier nog en een goede stage,


    Groetjes, Maria Levers, Groenlo

  • 10 November 2014 - 13:15

    Joke Schuurman:

    hallo kim,
    Fijn, om te lezen dat het goed gaat. Ik heb toch wel spijt dat ik mijn reisplannen naar jou niet heb doorgezet.
    groet joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 12 April 2014
Verslag gelezen: 563
Totaal aantal bezoekers 16519

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 20 December 2014

Curaçao

Landen bezocht: