De tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Kroekenstoel - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij!

Door: Kim Kroekenstoel

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Mi Dushi's, <3

Hier weer een reisverslag vanuit het zonnige Curaçao. Het is hier nog steeds elke dag rond de 30 graden. De tijd gaat erg snel voorbij, vandaag zitten Janine en ik er al precies drie weken. We vermaken ons ontzettend goed en we zijn al helemaal gewend. #Poko Poko.

Op stage en met mijn studie opdrachten gaat alles goed en loop ik nog helemaal op schema! Ik heb het erg naar mijn zin op stage. Op dit moment bezig om een innovatie voor de organisatie uit te werken, een erg leuke opdracht.

Vrijdag met alle huisgenoten lekker wezen uiteten bij Hemingway. Een gezellig restaurantje aan het strand met live muziek. Daarna nog een drankje gedaan op Mambo Beach.

Zaterdag overdag lekker op het strand gelegen bij Cabana Beach en om 17.00 uur naar Zanzibar gegaan voor de Happy Hour. Dat was een gezellige avond.

Zondag zijn we met de huisgenoten bij een strandje op Westpunt geweest, namelijk Playa Kenepa Grandi, ook wel Grote Knip genoemd. Dit is een mooi lokaal strandje.

Maandag stage gelopen van 09.00 tot 18.00 uur. Na een dagje hard werken hebben we altijd honger en dus geen zin om te koken. Lekker met Janine wezen uiteten bij Café de Buren. Helaas, werkt onze studentenkorting pas nergens maar krijgen we natuurlijk wel een lekker gratis wijntje!

Dinsdag weer een dagje stage en s'avonds heerlijk gesport bij Body Beach. Mee gedaan aan een uurtje Body Shape en daarna nog een half uur de buikspieren getraind.

Woensdagochtend nog stage gelopen en in de middag hebben we een nieuwe auto gekregen aangezien onze Volkswagen Golf niet meer te repareren was. De lampen waren stuk, geen ruiterwissers, benzine- en snelheidsmeter werkten niet meer, haha dat was levensgevaarlijk. We hebben er een schattige panda auto voor terug gekregen.

Donderdag... Vandaag alweer drie weken in Curaçao. De tijd gaat echt super snel hier! De ochtend op stage gewerkt aan mijn schoolopdrachten, de middag even uitgerust op het strand!
Ook hebben we vandaag gereserveerd voor het dolfijnen zwemmen,
Jááá, volgende week vrijdag gaan we met dolfijnen zwemmen!

's Avonds de was maar eens gedaan, pffff wat een werk! We hebben hier geen warm water, dus water in een pan koken, één bak met wasmiddel en één bak met wasverzachter, tussendoor het water weer verversen. en de kleding nog ophangen. Twee uur lang bezig geweest om alle kleding en bikini's te wassen. Dit doen we dus echt nooit meer weer. De vorige keer hebben we de was weg gebracht naar de wasserette bij 'Zuikertuintje'. 's Ochtends brengen en 's Avonds kun je alles weer schoon ophalen, dit bevalt mij beter. Alleen is het bij de wasserette de vraag of je alles terug krijgt en of het niet verkleurd is, want dat gebeurt hier wel vaak bij een wasserette.

Morgen gaan we naar het strandje 'Karakter Baai' en 's avonds een lekkere cocktail drinken.

Zaterdag is er een festival op Cabana Beach, 'Bloomingdale'!

Sunchi pa bo!
Ayo!

• 06 Oktober 2014 - 17:48

Henny En Monique:

Hoi Kim,

Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt!
    We hebben inmiddels ook al mooie foto's gezien van het zwemmen met doffijn: prachtig!

Nog heel veel plezier!!

Lieve groet van